Změna velikosti písma

Vyhledávání

Návštěvnost stránek

290482
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání je možné učinit prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (USB flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny.

Adresa elektronické podatelny: ouchlistovice@seznam.cz

 

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: HTML (hypertextový dokument), TXT (prostý text), RTF (standard 'rich text format'), PDF (standard 'portable document file'), DOC či DOCX (dokumenty MS Word), XLS či XLSX (dokumenty MS Excel). ODT nebo ODS (standard Open Document), případně v běžném grafickém formátu (PNG, JPG, JPEG, BMP, GIF, EPS, WMF) nebo v archivech formátu ZIP a RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

V případě užití elektronického podpisu je nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty (QCA) vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz .

 

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Chlístovice 66
284 01 Kutná Hora

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí 7:00 - 11:30, 12:30 - 17:00      úřední den
Úterý 7:00 - 11:30, 12:30 - 15:30
Středa 7:00 - 11:30, 12:30 - 17:00      úřední den
Čtvrtek 7:00 - 11:30, 12:30 - 15:30
Pátek 7:00 - 14:00

 

Příjem a zpracování elektronikých podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)